5 trucuri neștiute pentru amenajarea unui birou în care angajații sunt mai productivi
Atunci când se ocupă de amenajarea spațiului de lucru, puțini manageri iau în calcul ce impact va avea (…)
Atunci când se ocupă de amenajarea spațiului de lucru, puțini manageri iau în calcul ce impact va avea (…)
Specialiștii sunt de comun acord că prezența oamenilor “toxici” la locul de muncă poate duce la (…)
În 4 şi 5 noiembrie 2016, Asociaţia Ctrl-D organizează cea de-a doua ediţie a evenimentului Carieră în (…)
Cu un sistem de management al performanţei transparent, la New Kopel Group fiecare angajat ştie care este rolul şi (…)
Succesul unei companii este dat de interacțiunea pe care o are un client cu angajații. Din păcate, numeroase (…)
Cum îți poţi crește valoarea în piață ca angajat, antreprenor, profesionist? Până la urmă, (…)
Pentru a câştiga implicarea angajaţilor săi, Ernst & Young România se preocupă de creşterea (…)
Studenții și masteranzii dornici să învețe mai multe despre domeniul financiar-bancar se pot înscrie (…)
Frederic Desnard și-a chemat în justiție fostul angajator- compania Interparfums- pentru că jobul pe care l-a (…)