România rămâne pe harta celor mai creative ţări din lume!
Campania „Românii sunt Deştepţi”, dezvoltată de McCann Erickson pentru brandul de ciocolată ROM (…)
Campania „Românii sunt Deştepţi”, dezvoltată de McCann Erickson pentru brandul de ciocolată ROM (…)
Din cauza lefurilor reduse drastic şi a condiţiilor din ce în ce mai proaste în care se desfăşoară (…)
Angajaţii Holcim România din sediul central şi de la staţia de betoane din nordul Capitalei au finalizat la (…)
Ovidiu Moţ, Territory Sales Manager al PepsiCo România, se află printre angajaţii premiaţi la nivel mondial (…)
Campania umanitară „Cursa Vieţii trebuie să continue” este dedicată strângerii de fonduri (…)
În 2012, canalele de vânzare pentru arta contemporană se diversifică – de la galerii clasice şi (…)
Timp de două luni, un student al prestigioasei Universităţi Georgetown din Statele Unite participă la un (…)
Criza nu a diminuat apetitul doctorilor români de a-şi căuta joburi mai bănoase peste hotare. Cu toate că (…)
Compania de recrutare şi selecţie 4Future a scos la concurs zeci de locuri de muncă pentru medici, în (…)