UNESCO-L’Oréal a premeiat tinerele cercetătoare
Ieri a avut loc ceremonia de premiere UNESCO-L’Oréal „Pentru Femeile din Ştiinţă”. (…)
Ieri a avut loc ceremonia de premiere UNESCO-L’Oréal „Pentru Femeile din Ştiinţă”. (…)
Potrivit Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) sunt înregistrate 10.331 locuri de (…)
La un an de la anunţarea Conquest 2015, Orange România comunică primele rezultate ale strategiei sale, (…)
Eco-Rom Ambalaje a lansat campania de informare, educare şi responsabilizare cu privire la colectarea selectivă a (…)
În 2008, România ocupa locul întâi în Europa din punct de vedere al ritmului de (…)
Companiile din Romania investesc în medie 478 Eur/an pentru pregatirea şi dezvoltarea unui manager şi numai (…)
Retailerul de bricolaj Hornbach va inaugura în următoarea perioadă cel de-al cincilea magazin din reţea, (…)
Campania „Românii sunt Deştepţi”, dezvoltată de McCann Erickson pentru brandul de ciocolată ROM (…)
Norvegia a eliminat restricţiile de pe piaţa muncii pentru cetăţenii români, printr-o decizie adoptată de (…)