Forța economică a femeilor, pusă în volum
La editura Polirom va apărea săptămâna viitoare volumul „Forța economică a femeilor”, coordonat (…)
La editura Polirom va apărea săptămâna viitoare volumul „Forța economică a femeilor”, coordonat (…)
Timpul liber e puțin și valoros pentru top manageri și antreprenori de succes, așa încât nu e de mirare (…)
Tinerii din generația digitală sunt mai puțin rezistenți la stres decât celelalte generații, mai lipsiți de (…)
Valorificarea capitalului reprezentat de românii plecați în străinătate a devenit prioritate națională, (…)
Unul din patru tineri (15-25 de ani) din România este șomer, în timp ce companiile nu găsesc oameni pe (…)
Sunt aproape 9.000 de km între București și Tokyo și o distanță enormă între obiceiurile noastre și ale (…)
Vector Watch s-a vândut în 10.000 de exemplare în două luni de la punerea pe piață, fără să aibă (…)
Arhitecții din Europa Centrală și de Est și eseiștii acestui domeniu sunt invitați să se înscrie la (…)
„Compania a fost unul dintre cele mai mari avantaje competitive ale Occidentului” și s-a dovedit (…)