Recesiunea si comportamentul de consum – Episodul 3 – Ce-i de facut?
In partea a doua a incursiunii pe terenul alunecos al comportamentului de consum pe timp de criza, am vazut ca (…)
In partea a doua a incursiunii pe terenul alunecos al comportamentului de consum pe timp de criza, am vazut ca (…)
Am vazut in primul episod cum arata o parte dintre efectele pe care le produce frica de recesiune asupra (…)
Kin Hubbard, un reputat umorist american al inceputului de secol XX, spunea ca cea mai sigura metoda de a ne (…)
Conducatorii sunt pretutindeni in jurul nostru. Ii putem observa peste tot, indiferent de natura grupului in care (…)
Am vazut in episodul trecut, publicat in septembrie, ca proasta comunicare sau controlul insuficient al procesului (…)
De-a lungul ultimilor 4-5 ani, am observat cum treptat-treptat conceptiile si practicile din domeniul resurselor (…)
Dezvoltarea pietei europene si tendintele din ce in ce mai vizibile de globalizare a economiei din ultimul deceniu (…)
Conceptul de self-marketing (SM) reprezinta translatarea diferitelor notiuni din sfera marketing-ului general (cum (…)