Ce legătură este între relațiile interumane și succesul mărcilor
GfK susţine oamenii de marketing să construiască mărci de succes şi să le imprime energie, prin folosirea (…)
GfK susţine oamenii de marketing să construiască mărci de succes şi să le imprime energie, prin folosirea (…)
Prestigiosul CENTRU POMPIDOU – MUZEUL NAȚIONAL DE ARTĂ MODERNĂ din Paris – oferă publicului (…)
Mulţi strâmbă din nas când aud de discursuri motivaţionale: „ce legătură am eu cu echipa de (…)
Când luăm decizia să avem încredere în cineva, ne gândim ce am face noi în acea (…)
Incredibila Odisee Electrică, o călătorie începută de doi tineri ingineri francezi în februarie anul (…)
În ajunul alegerilor prezidenţiale din Statele Unite ale Americii, ambasada americană de la Bucureşti a (…)
Mare parte din managerii expaţi care lucrează în România au tendinţa să vadă jumătatea plină a (…)
Au trecut vremurile când ne mulţumeam cu un birou clasic şi cu un calculator conectat la internet şi (…)
British Council lansează cea de-a treia ediţie a proiectului “British Documentary”, (…)