Și cafeaua poate fi de lux. Ce planuri de viitor anunță CEO-ul Starbucks
Schultz, în vârstă de 61 de ani, vrea ca ceea ce oferă Starbucks să se plieze mai bine pe nevoile în continuă schimbare ale clasei de mijloc din Statele Unite ale Americii.
Citește și Starbucks, în plină schimbare pe harta Bucureştiului
Așa cum casele de modă au haine haute-couture și haine ready to wear, Starbucks va deschide, în acest an, o serie de magazine cu cafea de lux produsă în stocuri limitate, unde clienții pot experimente sortimente de cafea mai rare și mai scumpe.
Fanii cafelei Starbucks trebuie să se aștepte la formate specializate, create pentru anumite locuri, precum magazine express în New York City sau camioanele mobile care ajung, în prezent, în campusurile studențești.
Citește și Un nou Starbucks în Bucureşti, în parcul de birouri Novo Park
„Avem o lupă prin care putem privi aproape fiecare comunitate din America. La 4:30 dimineața, mă trezesc și văd care au fost vânzările zilei de ieri din fiecare magazin”, a declarat Howard Schultz.
În următorii cinci ani, a continuat Schultz, experiența Starbucks va fi retehnologizată. În mare parte, prin experimentarea unor noi moduri de a atrage clienții nehotărâți și nestatornici.