Grupul Chèque Déjeuner îşi schimbă numele
„Acest nou nume, care este însoţit de refacerea totală a identităţii grafice, transmite ideea unor noi perspective şi a unui plan strategic ambiţios. Filiala din România, Chèque Déjeuner România, va trece, de asemenea, prin aceste schimbări la nivel de identitate şi va deveni Up România”, se arată în comunicatul de presă citat.
„Acest nou nume reflectă perfect valorile şi personalitatea grupului nostru, subliniind bogăţia şi diversitatea ofertei noastre, fiind totodată dovada dimensiunii sale internaţionale. Numele `Grupul Up` a fost, prin urmare, o alegere evidentă, un nume al progresului, al dinamismului şi al optimismului”, subliniază Catherine Coupet, Preşedinte şi Director General al grupului Up.
Pentru că soluțiie Chèque Déjeuner au fost modernizate pe măsură ce au avut loc dezvoltări
tehnologice şi au fost utilizate în noi scopuri, numele „Groupe Chèque Déjeuner” nu mai era suficient pentru a transmite bogăţia activităţilor sale. Din acest motiv, în 2015, grupul a ales o nouă identite vizuală capabilă să marcheze viitorul şi să îi confere o nouă forţă. Acum, devine grupul Up, sinonim cu acţiunea, mişcarea şi progresul, potrivit sursei citate.
În ultimii ani, grupul s-a extins în special la nivel internaţional şi este prezent în acest moment în 14 ţări. Noua identitate reflectă dimensiunea mondială, denumirea Up semnificând atingerea unor noi culmi. În plus, numele este universal şi poate fi uşor înţeles la nivel internaţional. Noul logo utilizează codurile istorice ale identităţii grupului, păstrând culoarea portocalie, forma pătrată şi fontul, fiind o proiecţie clară a valorilor de mobilitate şi modernitate ale grupului.
Toate mărcile grupului, în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea filialele sale, vor prelua această nouă identitate şi îşi vor transforma logo-urile, după cum urmează: numele de marcă este precedat de simbolul Up. De exemplu, mărcile Chèque Déjeuner sau Cadhoc devin Up Chèque Déjeuner sau Up Cadhoc.
Rebranding-ul din România
În acest context, Chèque Déjeuner România, în urma procesului de rebranding al grupului internaţional, devine Up România şi urmează un amplu proces de rebranding al însemnelor grafice pentru toate produsele şi mărcile implementate la nivel local.
Pentru 2015, Up România şi-a gândit strategia de brand astfel încât activitatea sa să fie guveranată de 4 piloni importanţi, desprinşi din filosofia generală a grupului şi adaptaţi la realităţile pieţei locale. Pilonii sunt: responsabilitatea, adaptabilitatea, solidaritatea şi antreprenoriatul. Aceste valori vor fi declinate în activităţi specifice pe întreg anul 2015 şi vor transmite atât în interiorul, cât şi în exteriorul companiei, filosofia de business desprinsă din strategia grupului.
Citește și Managerii români preferă parteneri flexibili pe piața emitenților de tichete cu valoare
„Evoluţia Up România confirmă succesul internaţional al grupului, iar rebranding-ul reprezintă un moment important, în care avem ocazia să punem şi mai mult în evidenţă valorile şi viziunea pentru viitor. Pe tot parcursul anului 2015 vom avea activități care vor integra viziunea noastră, o vor confirma şi comunica spre toţi stakeholderii noştri”, consideră Elena Pap, Director General Up România.
Grupul Up, o nouă conducere
În octombrie anul trecut, Catherine Coupet, în vârstă de 49 de ani, a preluat conducerea de la Jacques Landriot şi a fost numită Preşedinte Director General. Preluând conducerea acestui proiect colectiv, intenţionează să dezvolte grupul, luând în considerare modelul cooperativ al viitorului.
Citește și Cu ce ochi văd angajatorii tichetele de masă electronice
Cu un model de guvernare federativ, grupul Up combină eficiența economică şi echitatea socială. Acest model garantează fiabilitatea deciziilor şi implică direct angajaţii în reuşita grupului. Pentru a întări acest atu unic, grupul Up a decis să impulsioneze o nouă cooperare dinamică, asociind mai mulţi salariaţi la capitalul societăţii şi dezvoltând principiile democraţiei participative.
Grupul Up a ales să îşi concentreze strategia pe trei piloni: consolidarea modelului său unic federativ, accelerarea dinamicii inovaţiei şi dezvoltarea reţelei sale internaţionale. Această strategie face ca grupul Up să fie un actor economic şi social unic pe piaţa pe care activează.