De Ziua Națională, o marcă de ciocolată lansează ambasadorul virtual al României
Oricine din afară va putea vorbi cu el şi îl va putea întreba informaţii despre România, intrând pe site-ul www.rombot.ro. Acesta va pune tot felul de întrebări despre români – ce mâncăm?, ce muzică ascultăm?, ce sporturi preferăm? – iar apoi va transforma toată informaţia primită în răspunsuri pentru întrebările străinilor. De exemplu, dacă majoritatea românilor îi spun Rombotului că Vatra Dornei e cel mai frumos loc din România, acesta va recomanda tuturor străinilor să viziteze acel loc. Dacă majoritatea românilor îi spun că mâncarea lor preferată este mămăligă, asta va spune şi el mai departe.
“Putem să îl vedem și ca pe cel mai mare experiment social din lume. Rombot e ca un copil. Un copil pe care îl cresc 19 milioane de oameni. Fiecare îl învață ce consideră el că e important, ce consideră că ne definește pe noi ca nație. Cum îl creștem, așa îl avem. O să înjurăm, atunci o să învețe să înjure. O să vorbim despre lucruri frumoase, atunci o să știe să facă recomandări frumoase. E ca o oglinda a societății noastre. Și cu bune și cu rele. Dacă ne tot plângem că nu avem o imagine corectă în străinătate, iată ocazia să ne-o facem singuri. Dar există o condiție. Putem să o facem doar împreună”, a declarant Cătălin Dobre, Chief Creative Officer, McCann Worldgroup România.