Ce papuci? Ce fericire?
Imediat după terminarea studiilor la Harvard, profund nemulțumit de lipsa de creativitate a jobului pe care îl obținuse la Oracle, Tony Hsieh a dezvoltat o rețea de advertising pe Internet, aflat atunci în zorii dezvoltării sale.
Ideea era complet inovatoare și în numai doi ani a vândut LinkExchange către Microsoft pentru 265 de milioane de dolari. Deși ar fi putut rămâne în continuare în LinkExchange, a preferat, din nou, să creeze. „Delivering Happiness”, titlul original al cărţii sale, este povestea lui Tony Hsieh despre oameni și despre pasiune.
Cultura organizațională din Zappos a fost creată împreună cu angajații. Valorile Zappos au fost stabilite prin contribuția directă a tuturor angajaților care și-au exprimat părea, apoi au selectat și au reușit să facă o listă cu cele 10 valori:
1. Oferă experiența WOW prin servicii;
2. Îmbrățișează și încurajează schimbarea;
3. Creează distracție și puțină ciudățenie;
4. Fii aventuros, creativ și cu mintea deschisă;
5. Continuă să te dezvolți și să înveți;
Citeşte mai mult pe HRmanageronline.ro