Când tehnologia e pusă în slujba omului, toată lumea are de câștigat
Revista HR Manager și-a propus să afle care au fost strategiile de funcționare ale companiilor în perioada pandemiei și să afle răspunsuri de la oamenii care au avut parte de cele mai multe schimbări, departamentul de HR. Ce ne așteaptă post pandemie, ce ne rezervă viitorul muncii aflăm dintr-o suită de interviuri realizate de Constantin Pescaru, Editor Coordonator Revista HR Manager.
2021 va fi un an în care flexibilitatea și agilitatea vor fi direcțiile cele mai clare. Colegii noștri sunt motivați de pasiunea lor de a face o diferență semnificativă în lume, pentru familiile și prietenii lor și pentru ei înșiși. Cultura noastră promovează talentul individual, încrederea reciprocă și învățarea pe tot parcursul vieții. Ne sprijinim angajații, astfel încât aceștia să-și poată stabili propria evoluție în carieră, să meargă mai departe, să ajungă mai sus și să-și realizeze potențialul maxim. În domeniul automotive, unde lucrurile se mișcă într-un ritm din ce în ce mai rapid, este nevoie de o organizație de HR puternică ce poate să provoace transformarea pozitivă a companiei. Organizația de HR pune bazele unui cadru de activitate în care oamenii se dezvoltă, prin care compania crește, inovează, transformă.
LUMEA ÎN CARE TRĂIM ESTE TOT MAI DIGITALĂ, IAR ACEST LUCRU NE OBLIGĂ SĂ FIM FLEXIBILI, MEREU PREGĂTIȚI
Agilitatea, în cazul acesta, ne ajută să simplificăm aspectele activității pe care o desfășurăm. Strategia noastră se bazează pe patru piloni de management: diversitate, leadership, flexibilitate și învățare. Astfel, trebuie să ne asigurăm că fiecare angajat este motivat să ia deciziile care se cer în anumite situații, este motivat de faptul că simte că își pune amprenta asupra unei mobilități curate, că are un scop precis, că poate face diferența.
Continuarea materialului o găsiți pe site www.hrmanageronline.ro.