Sună clopoțelul la Şcoala IAA de Marketing & Comunicare
Modulul Fundamentals of Marketing & Communication se adresează persoanelor angajate în departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii superioare și cu maxim 3 ani de experienţă în domeniu. Cursurile vor începe în luna mai 2015 și se vor încheia în luna septembrie 2015.
Acest modul construiește o imagine aprofundată despre bazele marketingului și ale comunicării. Pe parcursul celor 18 de zile de curs, vei studia următoarele discipline: Marketing, Comunicare, Cercetare de Piață, Tehnici de Prezentare, Motivație și Expunere, Administrarea Bugetelor și Finanțe.
Înscrierile la Modulul Fundamentals of Marketing & Communication se pot face până la data de 15 aprilie 2015. Mai multe detalii despre acest modul găsești aici.
Modulul Strategic Marketing & Communication se adresează specialiştilor şi managerilor din industrie, cu studii superioare şi cu experienţă în domeniu de la 4 până la maxim 7 ani. Cursurile vor începe în luna mai 2015 și se vor încheia în luna septembrie.
În cele 20 de zile de curs în care se pune accent pe aprofundarea rolului marketingului în strategia de business, poziționarea de brand, managementul portofoliului de brand, strategia de marketing și planificare, strategia de comunicare, precum și managementul resurselor/managementul agenției.
Înscrierile la Modulul Strategic Marketing & Communication se pot face până la data de 15 aprilie 2015. Mai multe detalii despre acest modul găsești aici.
Modulul Digital Marketing & Communication se adresează mid managerilor și seniorilor din agenții și companii (account manageri, senior account manageri, account directori, brand manageri, senior brand manageri și strategic planneri) – care doresc să învețe cum să intergreze în mod strategic digitalul în planurile de marketing și comunicare. Cursurile vor începe în luna iunie 2015 și se vor încheia în luna octombrie 2015.
Pe parcursul celor 18 zile de curs, se abordează subiecte precum analiza contextului digital, înțelegerea și definirea rolului digitalului în strategia de marketing și comunicare, setarea obiectivelor, elaborarea strategiei de digital, brieful de digital, precum și aspectele legate de execuția și implementarea strategiei și evaluarea și optimizarea rezultatelor.
Înscrierile la Modulul Digital Marketing & Communication se pot face până la data de 20 mai 2015. Mai multe detalii despre acest modul găsești aici.