Poți să vinzi de 3 ori mai mult, cu același trafic, pe același site!
Sfaturi pentru angajator:
1.Oferiți comision la vânzare – în situația în care un agent de vânzări are salariu fix, nivelul de vânzări va fi mereu mai mic sau egal cu limita impusă de voi. Atunci când oferi comision la vânzare, omul deja începe să mărească limita pentru că are tot interesul să muncească mai mult, mai eficient, mai rapid.
2.Bazează-te pe puțini agenți profesioniști – în domeniul vânzărilor contează foarte mult să înțelegi cum se aplică regula: lucrurile de calitate vin în cantități mici. Nu este nevoie de o armată uriașă de agenți pe care să îi controlezi cu greu și care să vândă fiecare în stilul propriu.
3.Oferă gratuități și mostre – majoritatea produselor și serviciilor pot fi oferite ca mostre. Un client va fi fidel brandului dacă i se dă șansa să fie impresionat de produsele pe care le oferi.
4.Fii diferit! – dacă prețul produsului tău este un pic piperat, demonstrează de ce merită produsul tău acel preț. Dacă după ce un client achiziționează produsul tău și când ajunge acasă observă cu stupoare că seamănă foarte mult sau este chiar identic cu un produs mai ieftin de pe piață, atunci acel client nu va ma reveni la tine.
5.Oferă clientului ce vrea! – Online, clientul va căuta mereu două lucruri: satisfacerea unei plăceri și evitarea sau înlăturarea unei probleme sau frici.
6.Personalizează ofertele de vânzare – oferta unică de vânzare este o listă de beneficii pe care clientul le va găsi doar la tine și nicăieri altundeva. Pentru a putea încropi această listă trebuie analizată foarte bine concurența.
7.Butonul Call to action! – Odată atras de oferta ta, plasează în pagină un buton „call to action”. Acesta îl va îndemna să te contacteze sau să comande produsul tău.
8.Pune deadline ofertelor tale! – Chiar dacă ai cea mai bună ofertă din piață, este posibil ca unii clienti să nu comande imediat. Oamenii, în general, amână lucrurile. Pune un termen în care oferta va expira!
Reține că fiecare pagină a site-ului tău este o scrisoare de vânzare. Interfața, fiecare pagină a site-ului tău reprezintă magazinul tău, biroul de relații cu publicul, locul unde clientul se decide sau nu să comande.