Louis Purple dă tonul eleganţei masculine
Povestiți-ne despre începutul brandului Louis Purple. Cum a apărut?
Această provocare a venit pentru Formens odată cu decizia fondatorului Gerard Losson de a crea produse considerate ca fiind exclusiviste. Strategia de a oferi costume pentru bărbați de cea mai bună calitate la prețuri corecte este deja implementată prin dezvoltarea lanțului de magazine Louis Purple, care funcționează după un sistem de retail inovator.
Poziționată într-o zonă cu tradiție în industria confecțiilor, prima fabrică din România a grupului Formens producea primul său costum în anul 1999, iar acum compania este lider pe piața franceză a costumelor bărbătești. Încrederea astfel dobândită, susținută de tradiția și experiența echipei de croitori, a alimentat dorința unei noi provocări. Așa a apărut Louis Purple.
De unde vine numele brandului?
El nu a fost decis întâmplător. „Louis” a fost ales după numele regelui Franței Louis al XIV-lea (Ludovic – n.red). Regele a avut un rol important în fashion, iar sub domnia sa Parisul a devenit Capitala Modei. Numele le-a plăcut atât de mult lui Gerard și soției sale, încât au convenit împreună să își numească astfel fiul – deci, are o dublă semnificație. „Purple” este traducerea în engleză a cuvântului „violet”. În trecut, această culoare era foarte greu de produs, motiv pentru care a fost denumită „culoarea regilor”. „Purple” reprezintă rafinamentul produselor noastre.
Produceți haine exclusiv pentru bărbați. De ce nu și pentru femei?
Pentru că pe acest segment suntem experți și cei mai buni. E bine să rămânem constanți în ceea ce facem. Formens Group este lider pe piața de costume din Franța, producând anual 750.000 de costume, livrate în 32 de țări. Astăzi, fabrica are în România 1100 de angajați, iar odată cu preluarea fabricii din Ucraina, încă 700.
Folosim procese tehnologice care îmbină cu succes tradiția și tehnologia de ultimă oră, obținându-se astfel cusături de înaltă finețe. Creațiile egalează din orice punct de vedere produsele competitorilor, chiar depășindu-le.
Parteneriatele pe termen lung stabilite cu țesătorii prestigioase precum Vitale Barberis, Canonico, Cerutti, Reda, Loro Piana sau Dormeuil dau posibilitatea de a oferi clienților materiale premium, la prețuri accesibile.
Care este targetul de clienți ai Louis Purple?
Credem în capacitatea noastră de a îmbrăca din cap până în picioare orice bărbat care dorește să arate bine, să fie elegant și să se simtă confortabil. Prin liniile de produse made-to-measure și ready to wear ne adresăm bărbaților cu un anumit statut profesional, targetul nostru fiind format din persoane cu studii superioare și medii. Avem clienți din lumea artistică și sportivă, din mediul bancar, contabili, notari, avocați, directori de corporații, chiar și politicieni. Proiectul de retail se concentrează întotdeauna pe client și pe experiența pe care el o are în magazin. Relația pe care o creăm cu el este și trebuie să fie puternică și personală, magazinele fiind pilonul central în această misiune. Echipa Louis Purple și tot personalul sunt gata să ofere și celui mai pretențios client sfaturile de care acesta are nevoie.
Ce ne spuneți despre produse?
Timpul este prețios pentru oricine, motiv pentru care echipa de stiliști a selectat cele mai potrivite produse, ținute complete dedicate celor mai exigente gusturi. Vorbim de pantofi și accesorii precum butoni, șosete, batiste, cravate, curele, papioane, toate purtând emblema calității Louis Purple.
Zona de made to measure oferă clientului sofisticat exact ceea ce caută: posibilitatea de a-și exprima stilul exact așa cum își dorește. El are la dispoziție peste 18.000 de combinații, cu posibilitatea de a alege de la țesătură, croială, tip de rever și buzunare, până la butoniere și nasturi, detalii care împreună fac unică fiecare piesă din garderobă.
Gama de produse ready to wear include atât articole din gama business și smart casual, cât și atât de necesarele ținute de ceremonie.
Ineditul colecției din această iarnă este reprezentat de sacourile „Baby Camelo”, realizate din țesături din lână de cămilă, călduroase și plăcute la atingere. Un plus îl aduc costumele denumite „Travel Suit”, realizate din materiale ce nu se șifonează, și paltoanele din țesături Fratelli Bacci, cu 80% lână și 20% cașmir.
Culorile colecției au fost atent selecționate pentru toate tipurile de țesătură, urmând tendințele sezonului. Predomină bordoul, marsala, verdele, dar și albastrul royal.
Ce aduce nou acest final de an?
Louis Purple a avut un an plin de evenimente, parteneriate și deschideri de magazine, atât în România, cât și în străinătate. La începutul anului 2015 s-au deschis magazinele din București, Cluj, Iași și Timișoara, iar în septembrie am deschis magazinele din Paris și Hanovra. Acum avem un magazin nou în centrul comercial Afi Palace Cotroceni din București. Suntem mândri de realizările anului 2015, iar 2016 va aduce și alte surprize despre care cu drag o să pot să vă povestesc la momentul oportun. Acum ne concentrăm pe noua colecție de primăvară-vară 2016, care o să arate splendid, și vă așteptăm în magazinele Louis Purple să încercați produsele!
Acest material a fost preluat din Revista CARIERE, ediția cu numărul 223.
Pentru abonare la Revista CARIERE accesați acest link.