Liderii știu să comunice
Tactul este arta de a pune oamenii pe foc, fără a le face sângele să fiarbă.
Din multe puncte de vedere, o comunicare eficientă începe cu respectul reciproc – o comunicare ce inspiră, îi încurajează sau îi învață pe alții să dea tot ce au mai bun în ei. Dacă oamenii vă plac, vor munci mai mult pentru voi. Dacă nu vă plac, poate că vor munci pentru a-și păstra slujba, dar nu vor depune tot efortul de care sunt în stare. Oamenii pot reuși să-și păstreze slujba deoarece datoria și responsabilitatea le cer să-și facă bine treaba. Dar dragostea și încurajarea le permit să lucreze frumos.
Abilitatea de a comunica nu se învață ușor, dar începe prin a asculta cu seriozitate ce au alții de spus. Ascultând cu respect, veți afla lucruri care pot produce o schimbare. Rezultatul va fi consecvența, iar performanțele consecvente sunt cheia progresului. Însușiți-vă și aplicați aceste concepte.
Diana Țâmpu este vorbitor motivațional, trainer și consultant, fiind cunoscută pentru prezentările sale pline de energie contagioasă și inovatoare, conținutul solid și aplicabilitatea informațiilor, condimentate cu o doză corectă de umor ce motivează de fiecare dată auditorul să ia măsurile necesare succesului.
Ca antreprenor conduce din anul 2011 compania DA Best Atractiv – în cadrul căreia organizează workshopuri motivaționale, time management, comunicare.
Mai multe detalii pe www.dianatampu.ro.