Brandurile se reinventeză la Brand Manager Summit
Brand Managers Summit - 16 iunie, Radisson Blu Bucureşti, îşi deschide porţile pentru a doua oară şi îşi aşteaptă participanţii cu o selecție de consultanți internaționali specializați în strategie de brand şi cercetare, reprezentanți ai unor companii de renume la nivel global.
Evenimentul se adreseaza în special oamenilor de marketing, conştienti de nevoia unor abordări diferite şi a unor modalităţi noi de comunicare pentru a facilita schimbul de informaţii valoroase între branduri şi consumatori.
De ce trebuie să participi la Brand Manager Summit?
- În prezent, întelegerea şi acceptarea consumatorilor ca coechiperi în definirea unui brand este esenţială. La eveniment vei învăţa cum să activezi colaborarea şi inovaţia între consumatori şi branduri.
- Deşi în prezent digitalul modelează strategia brandurilor- valoarea de schimb este dictaă de aceleaşi nevoi umane dintotdeauna. La eveniment vei întelege cum implicarea emoţională a consumatorilor poate avea de câştigat în raport cu un model de marketing axat pe persuasiune.
- Vital pentru companiile care vor să performeze este o arhitectură (de brand) centrată pe consumator. La eveniment vei descoperi modaliţăti prin care poti reinventa experinţa de brand pentru a oferi experinţe complete şi intuitive consumatorilor.
- Vechile reguli și convenții nu se mai aplică – brandurile trebuie să reevalueze modul în care inter- acționează cu publicul lor. La eveniment vor fi prezentate principalele patru teme pe care ar trebui să se concentreaze brandurile atunci cand privesc la viitorul relaţiilor cu clienţii.
Agenda completă a evenimentului poate fi consultată aici.
Accesul se face pe baza unei înscrieri online pe site-ul Brand Managers Summit, iar opţiunea pentru Early Registration este activă până pe 20 mai în limita locurilor disponibile.