Povestea Mierăriei, o afacere construită că alternativă la mierea procesată din comerţ
Răzvan Mihai (35 ani) şi Mina Ionescu (26 ani) se ocupă în continuare cu marketingul şi publicitatea, Mina fiind specializată în comunicarea digitală, iar Răzvan în creaţie şi strategie de comunicare. În paralel, Răzvan se preocupă de „tradiţia şi pasiunea din familie pentru creşterea albinelor”, iar Mina cu „spiritul antreprenorial şicu organizarea”.
Încă din 1900, familia lui Răzvan creştea albine în zona Banatului, activitate pe care a deprins-o de la bunici încă din copilărie. În tot acest timp, creşterea albinelor a fost strict o pasiune, făcută numai prin metode tradiţionale, foarte asemănătoare cu cele de la 1900.
„Mierea obţinută era, deci, de o calitate extraordinară şi, cu toate acestea, nu există altă varianta de desfacere decât prin 2-3 verigi de intermediere, că în final 90% din ea să ajungă la export, să fie procesată şi să-şipiardă toate proprietăţile terapeutice. De aici a apărut ideea unei Mierării, din faptul că era vândută la un preţincorect şi procesată, în loc să ajungă crudă, cu toate proprietăţile, în casele românilor”, povesteşte Răzvan.
Citeşte mai multe pe WALL-STREET.RO.