Thomas Hofmann este noul Chief Marketing & Digital Officer al lanțului de farmacii Dona
Thomas Hofmann, cel care a condus timp de cinci ani reţeaua de farmacii independente Alphega, din Germania, a preluat poziţia de Chief Marketing & Digital Officer şi Membru în Consiliul de Administraţie în cadrul lanțului de farmacii Dona.
„Sunt foarte mulţumit că am atras alături de noi un profesionist de calibrul lui Thomas Hofmann. Îi cunosc bine modul de lucru şi am un respect deosebit pentru realizările sale. Şi recunosc că simt un plus de confort şi de încredere ţinând cont de experienţa sa remarcabilă în retailul farmaceutic european. Îi doresc acomodare uşoară şi rezultate cât mai bune”, a declarat Dr. Eugen Banciu, Preşedintele Grupului DONA.
Thomas Hofmann are o experienţă de peste 25 de ani în poziții senioriale în companii de renume (Renault, Volkswagen, Intel, McDonald’s) şi agenţii internaţionale de publicitate (BBDO, HAVAS). Ultimii zece ani i-a dedicat industriei de retail online şi offline. În perioada 2009-2014, Thomas Hofmann a condus rețeaua de farmacii independente Alphega din Germania în calitate de Director General, deţinând în același timp o poziție cheie în coordonarea operațiunilor de marketing din întreaga Europa ale aceleiași rețele conduse de Walgreens Boots Alliance (Frankfurt / Londra).