Nestlé România devine parte din piața South and Eastern Europe cu Alessandro Zanelli ca Market Head
Nestlé, una dintre cele mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, anunță crearea pieței South and Eastern Europe (SEEM) și îl numește pe Alessandro Zanelli în funcția de Market Head începând cu data de 1 ianuarie 2022. Noua piață este formată din România, Bulgaria, Adriatice, Ucraina și Moldova. Această decizie a fost luată în cadrul călătoriei de transformare a Nestlé și reprezintă o oportunitate de scalare, stimulând o creștere profitabilă în toate categoriile și concentrându-se pe dezvoltarea celor cinci hub-uri locale – București, Sofia, Zagreb, Belgrad și Kiev, a celor 8.000 de angajați și a celor 5 fabrici care funcționează pe teritoriul SEEM.
“Sunt foarte bucuros și recunoscător să fac parte din această călătorie transformațională menită a ne extinde punctele forte, a accelera valorificarea oportunităților și a crește amploarea afacerilor noastre în toate țările din zonă. Vom transforma structura pieței noastre, ceea ce ne va permite să atingem cele mai îndrăznețe obiective, să avem rezultate ambițioase și să câștigăm în fiecare categorie și în toate regiunile geografice. Trăim și muncim într-o zonă cu un potențial uman și material extraordinar, și trebuie să fim mândri de toate progresele pe care le-am făcut și le facem zi de zi. Scopul nostru este de a face organizația mai puternică, mai agilă, cu accent puternic pe oameni și pe consumatori și de a continua călătoria noastră regenerativă“, declară Alessandro Zanelli, Market Head Nestlé SEEM.
Alessandro Zanelli, actualul Market Head al Nestlé Ucraina – Moldova, va deveni Market Head al pieței Nestlé SEEM, cu conducere directă pentru Ucraina și Moldova, cu sediul la Kiev. Alessandro s-a alăturat Grupului Nestlé din Italia în 1996 ca Brand Manager și a petrecut mai mult de 20 de ani în divizia Petcare, avansând de la Marketing Director Europa Centrală la roluri de Country Business Manager în Ungaria și, ulterior, în Olanda până la nominalizarea sa ca Business Executive Officer Nestlé Purina Petcare Eastern Region în 2012, cu sediul la Moscova. În 2019, a fost numit Market Head Nestlé Ucraina și Moldova. În acest rol, Alessandro a dat dovadă de o reziliență și un curaj extraordinar, gestionând provocări multiple și determinând schimbări esențiale în Ucraina pentru a îmbunătăți rezultatele și modul în care este structurată organizația. Alessandro are o gândire pozitivă, capacitatea de a uni echipa, o mare agilitate și abilități naturale de comunicare. De asemenea, are capacitatea de a rămâne concentrat pe rezultate, energic, rezistent, de a inspira echipele să caute soluții din interior, încurajând oamenii să-și asume responsabilități, să monitorizeze progresul și să ofere mentorat pe nevoi specifice. Alessandro a urmat cursurile London Business School și ale International Institute for Management Development, și vorbește italiana, engleză, franceză și spaniolă.