Lidl a recrutat un director de comunicare, ca urmare a dezvoltării reţelei de magazine
Cristina Hanganu ocupă poziția de Director de Comunicare și CSR în cadrul companiei Lidl România. Poziția este nouă și a fost creată ca urmare a dezvoltării rețelei de magazine, a anunţat compania printr-un comunicat.
Cristina Hanganu are o experiență de peste 20 de ani în domeniul comunicării, petrecuți deopotrivă în companii multinaționale și locale, printre care Connex (actual Vodafone), Michelin, Media Pro, Intact Media Group, cât și agenții de comunicare. Ariile sale de expertiză acoperă toate domeniile comunicării și includ elaborarea strategiilor de comunicare corporativă, comunicarea de criză, relațiile cu media, comunicarea internă și CSR. Compania a anunţat că “poziția a apărut ca urmare a dezvoltării constante a companiei, care a ajuns în prezent la un număr de 200 de magazine”.
Cristina Hanganu ocupă poziţia de Director de Comunicare și CSR în cadrul companiei Lidl România din septembrie.