Eugen Predescu se alătură echipei care a obținut statutul de Facebook Marketing Partner, Retargeting.Biz
În urmă cu 3 ani se pregătea să facă trecerea de la piața asigurărilor spre piața online, fiind fascinat de ritmul de creștere al domeniului. În prezent Eugen Predescu a devenit unul dintre cei mai buni specialiști în marketing online din România. De curând, el s-a alăturat echipei Retargeting.Biz, una dintre primele companii din Estul Europei care obține statutul de Facebook Marketing Partner, devenind devenind partener oficial Facebook în regiunea est europeană.
„Ambiția echipei, creșterea accelerată și produsul au fost cele care m-au determinat să mă alătur proiectului. Faptul că tool-ul automatizează și integrează soluții variate de marketing precum Google Programmatic Ads, Facebook & Instagram Dynamic Ads, Recommendation Engine, Personalized e-mails, Behavioural Pop-ups, Push Notifications și SMS-uri automate, ne permite să ne concentrăm pe decizii strategice. Automatizările nu greșesc și nu se plictisesc atunci când fac microtask-uri, iar echipa are toate datele și timpul necesar pentru a lua decizii de impact pentru partenerii noștri. Practic, rezultatele clienților sunt mai bune, iar munca depusă de noi este mai plăcută” spune Eugen Predescu.
Direcțiile prin care se va implica în creșterea business-ului sunt dezvoltarea produsului, creșterea vânzărilor și extinderea regională pe piața din Bulgaria și Ungaria.
Timp de 6 luni a învățat singur și a obținut certificări Google
În ceea ce privește perioada de tranziție spre marketing online, Eugen Predescu spune că timp de 6 luni a invătat singur. Și-a deschis un cont pe Lynda (o platformă pe care o recomandă oricărui începător) și a obținut certificări Google. Apoi a realizat că are nevoie de mai multă practică și un loc în care să se dezvolte și mai mult.
„Deși nu cunoșteam piața, norocul a făcut să încep un program de internship la Canopy. Am făcut tot ce depinde de mine să cresc accelerat. Astfel, în mai puțin de 2 ani am reușit ca pe lângă dezvoltarea din punct de vedere tehnic, să mă implic activ în creșterea agenției. Focusul meu inițial a fost pe zona de sales, după care extinderea regională, creșterea echipei, optimizarea proceselor și dezvoltarea sistemelor de management. Am fost prezent ca speaker și brand ambasador la evenimente, am ținut traininguri și am scris articole pentru diverse comunități de specialitate din online.”