Coca-Cola creează o nouă structură organizațională în Europa
Coca-Cola a lansat recent un proces de transformare strategică la nivelul întregii companii pentru a crea o structură organizațională mai puternică. Compania construiește o organizație de tip „network”, bazată pe puterea de interconectare a echipelor, care combină scalarea la nivel global cu excelența în execuție din fiecare piață.
O parte din această transformare implică organizarea activității în jurul unităților operaționale. Noua unitate operațională Europa reunește fostele organizații din Europa de Vest și Europa Centrală și de Est. Aceasta include peste 40 de țări, de la Marea Britanie până la Rusia, și se va afla sub coordonarea directă a lui Nikos Koumettis, în calitate de Președinte The Coca-Cola Company pentru Europa.
Ca parte a acestui proces de transformare organizațională, au avut loc o serie de schimbări inclusiv în organizația locală, după cum urmează:
În cadrul departamentului de marketing, Miruna Smeureanu devine noul Marketing Area Director East al companiei pentru Europa, după un mandat de patru ani în poziția de Marketing Director al Coca-Cola România. În noul rol, Miruna va coordona activitățile departamentului pe zona de est, lucrând îndeaproape cu echipele locale de marketing din cele peste 9 țări aflate în regiune.
Iuliana Nedelcu preia mandatul de Marketing Director Coca-Cola România, după o experiență de peste 12 ani în cadrul companiei. În acest rol, Iuliana va continua planurile pentru dezvoltarea brandurilor din portofoliul local, într-o colaborare strânsă cu partenerii din Sistemul Coca-Cola și echipa centrală de marketing a noii unități operaționale Europa.
În departamentul de Public Affairs, Communications & Sustainability, Mihaela Niță va prelua rolul de Public Affairs Manager România, după o experiență de peste 8 ani în companie. În acest rol, Mihaela se va ocupa de gestionarea activităților de advocacy și adaptarea strategiei europene de politici publice ale companiei la nivel local, precum și de coordonarea agendei de sustenabilitate și a proiectelor de implicare în comunitate ale companiei în România.
În departamentul Commercial, Bosko Popeskov va prelua poziția de Business Operations Manager România, lucrând îndeaproape cu partenerii îmbuteliatori pentru a identifica noi oportunități în materie de portofoliu, canale și clienți, și a le valorifica prin planuri și acțiuni concrete pentru o dezvoltare constantă a business-ului.
În ceea ce privește activitatea Coca-Cola România, Paris Nikolopoulos rămâne la conducerea operațiunilor locale din funcția de Country Manager România. Paris va continua să susțină viziunea globală O companie pentru toți, concentrându-se pe identificarea de noi oportunități de diversificare a portofoliului de produse, dar și pe dezvoltarea profesională a echipei.