Google Partners Connect, locul în care se întâlnesc antreprenorii și managerii
Prin acest program se doreşte facilitarea legăturii dintre IMM-urile din România şi specialiştii din mediul online (de la agenţii la web designeri sau consultanţi).
“Avem peste 10 milioane de utilizatori de internet în România, iar cifra aceasta creşte cu 1 milion în fiecare an. Majoritatea utilizatorilor caută online pentru a se informa despre produse şi servicii, iar o treime dintre aceştia cumpăra produse online în mod curent”, spune Rareş Rusu, Marketing Manager Google România.
Dacă ne uităm la modul în care romanii folosesc internetul – de la numărul de device-uri conectate la internet la numărul de ore petrecute pe YouTube sau la faptul că deja o treime folosesc mobilul pentru a căuta informaţii locale (adrese, review-uri de restaurante) – constatăm că profilul utilizatorului din România este unul avansat.
“Mai rămâne ca IMM-urile să îmbrăţişeze această oportunitate (doar 25% dintre IMM-uri au un website faţă de o medie de aproximativ 50% în vestul Europei) şi să descopere metodele cele mai eficiente de a se face cunoscute în fata utilizatorului online. Avem 400 de specialişti în programul Partners gata să ajute aceste IMM-uri să aibă succes online”, a mai spus Rareş Rusu, Marketing Manager Google România.
Programul Google Partners Connect va consta din două iniţiative.
În primul rând, este vorba de o serie de evenimente locale (începând cu evenimentul de lansare din Bucureşti), prin care IMM-urile sunt puse în legătură cu specialiştii din zona lor.
Iar în al doilea rând, prin folosirea comunităţii Partners ca forum în care IMM-urile pot intra în contact cu specialişti pentru a-şi spori vizibilitatea în mediul online şi a atrage mai mulţi clienţi. Comunitatea Parteners construită de Google reunește 350 de agenții de marketing online și 400 de specialiști online certificați.