A trecut la nivelul următor. Cel mai cunoscut brand românesc de biciclete lansează sistemul de franciză
Investiția într-o franciză este între 5.000 și 25.000 de euro în funcție de dotările magazinului.
”După o analiză temeinică a proceselor de management, operaționale, financiare, a resurselor umane și a nevoilor de marketing, am elaborat un pachet complex de franciză care cuprinde inclusiv manualul operațional, cu proceduri și reguli clare de organizare a afacerii. Fiind vorba de o afacere care, de regulă, are un puternic accent sezonier, am creat un model de business bazat pe module variate ce pot asigura surse constante de venit pe tot parcursul anului.”, afirmă Mircea Coman, consultant în francize.
Anul acesta au în plan deschiderea a câteva zeci de magazine în franciză atât în țară, cât și peste hotare.
În plus, alte 4 magazine proprii vor fi deschise în curând, 2 în București, unul în Cluj Napoca și altul în Iași. La 6 ani distanță de la momentul în care a fost relansat brandul, producția a ajuns să depășească 25.000 de biciclete pe an și au fost create până acum 28 de modele.
Iar planurile de dezvoltare sunt impresionante. ”La toamnă punem bazele fabricii de biciclete, astfel încât întreaga producție să fie făcută exclusiv în România. În plus, am aplicat la un fond de 3 milioane de euro pentru dezvoltarea unui sistem de bike sharing cu biciclete electrice.” – Andrei Botescu, fondator Atelierele Pegas.
În acest moment, brandul românesc are șapte magazine proprii, în București, Timișoara, Râmnicu Vâlcea, Suceava și Constanța, dar vinde bicicletele în 300 de magazine partenere.